Skill enchant

Old topics.
Post Reply
User avatar
Owder
80lvl
Posts: 686
Joined: 21 Feb 2010 12:35

10 Aug 2010 22:51

Shiny wrote:
Owder wrote:GM'ams kaip visada viskas tobula, viskas veikia, viskas sutvarkyta, visi laimingi ir linksti, kazko online 80+- bera turbut atsiboto toks sutvarkytas ir nebugintas serveri kad iesko zaidejai visokiu bugelandu palost
Na siaip jei nebutu tokio balanso koks yra dabar, online butu dar mazesnis ir vien todel, kad dauguma zmoniu gaudytu po 10-20k dmg. Kadangi visas balansas yra daromas pacios administracijos, geresniu zaideju sunku pritraukti (Jug zmogus atejes is kito serverio gali visiskai pasimesti, kaip cia i maga kerta vos po 1k).

Cia ir yra beda, pvz as jei losiu tobulinu savo chara as ir siekiu butent to kad kazkam 20k kirst o kai pasiekiu tai paima ir nunerfina mano class (cia kaip pavizdys) naujokams nevieta cia siuo metu, pvp serveruose reik pradet lost po wipe , o wipe turi but daroma reguliariai kas tam tikra laiko tarpa nu pvz pirma wipe buvo po 3men nuo starto db jau daugiau be jos tempiam ir tai nera gerai, o tie supportu "patobulinimai" grynas apsurdas, norit kad supportai butu reikalingi ir naudojami ? isimkit npc buferi, aisku tada nelis nevieno randomo serve ir bus kaip wf su 10 on.

beja turiu tokia ideja parasysiu ja cia:

visuose pvp serveruose renkami yra itemai, o bufai, lvl, skill yra duodami uz dyka arba 10 min darba, manau serveris su atvikscia politika sulauktu nemazo susidomejimo kai prisijungus i serveri gaunami best itemai, max + attrib, bet tenka farmint del skill, bufu ar lvl pvz nuo 80iki85 uzsikelt ar kazkas tokio ko nesu mates neviename serveryje (zinoma kai cia tokia "rimta" auditorija ir gaves per pvp bega kur tos class nuo kurios gavo tai nelabai kas ir gautusi :|

p.s sory kad nukrypau nuo temos
Lapuka

discodelic
10lvl
Posts: 14
Joined: 05 Oct 2010 13:47

01 Nov 2010 11:45

ant betkurio dagerio pliusinant skila ant atributikos nedadeda dmg skilas islieka non atribute ir nedadeda 70% dmg kuri turi dadet ( testavom i non atribute armorus ) ... va nuoroda kaip turi viskas veikt http://www.lineage2universe.com/article ... ystem#toc1

Admin
Administration
Posts: 371
Joined: 20 Jan 2010 14:28
Contact:

03 Nov 2010 14:49

Katik patikrinau. Uzpliusinus Deadly Blow Fire +30, dmg padideja nuo ~1.5k iki ~2k. Svarbu, kad skilo atributas butu toks pat kaip ir ginklo, nes kitaip dmg neprides.
Image

Admin
Administration
Posts: 371
Joined: 20 Jan 2010 14:28
Contact:

03 Nov 2010 15:03

Taip, pagal retail turetu prideti daugiau, bet cia atributu efektas yra sumazintas, todel ir prideda maziau. O del SH dmg tai paziuresim, gal padidinsim.
Image

grawe
30lvl
Posts: 142
Joined: 11 Mar 2010 00:54

03 Nov 2010 15:18

O kam isvis dejot ta 7lv att sistema? nieko vistiek neprideda beveik, tolkas po 5gb pirkt 1 cril. Dmg ~300 skirias, wow

RecMe
10lvl
Posts: 16
Joined: 04 Jul 2010 20:25

16 Nov 2010 18:31

mieli admin ;D ( nuo siol jus vadinsiu erodais (no offensive)), pries iseidamas is serverio ( nes uzpiso bugai)
parasiau, jog dance of aligment pliusinant laiko atzvilgiu nedasideda laiko, tai kam wapse tas forumas :] ?
taigi erodai stai jums sio skillo htm jei nemokat patys jo sutvarkyt ;D

Code: Select all

<skill id="530" levels="1" name="Dance of Alignment" enchantLevels1="15" enchantLevels2="15">
<table name="#ench1Time"> 128 136 144 152 160 168 176 184 192 200 208 216 224 232 240 </table>
<table name="#ench2mpConsume"> 52 50 48 46 45 43 41 39 38 36 34 32 31 29 27 </table>
<set name="weaponsAllowed" val="512"/> <!-- Dual Sword -->
<set name="mpConsume" val="60"/>
<set name="target" val="TARGET_PARTY"/>
<set name="skillRadius" val="1000"/>
<set name="reuseDelay" val="150000"/>
<set name="hitTime" val="2500"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="isDance" val="true"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="aggroPoints" val="523"/>
<enchant2 name="mpConsume" val="#ench2mpConsume" />
<for>
<effect name="Buff" time="120" val="0">
<add order="0x40" stat="darkRes" val="30"/>
<add order="0x40" stat="holyRes" val="30"/>
</effect>
</for>
<enchant2for>
<effect name="Buff" time="#ench1Time" val="0">
<add order="0x40" stat="darkRes" val="30" />
<add order="0x40" stat="holyRes" val="30" />
</effect>
</enchant2for>
</skill>
RecMe a.k.a. Pretendent also a.k.a. GlobalKiller

scryde
1lvl
Posts: 0
Joined: 10 Jan 2011 15:33

10 Jan 2011 16:00

Bet nesamone kdl negalima pliusinti hide ar mirage :?: nu nesamone kazkoke :evil: nes td dagerei kieti butu :D :)

User avatar
LaidoErelis
10lvl
Posts: 17
Joined: 22 Nov 2010 16:03

10 Jan 2011 16:17

"scryde" O kodel Tu islindai is mamos o ne is 'tevo? ....

RecMe
10lvl
Posts: 16
Joined: 04 Jul 2010 20:25

11 Jan 2011 01:07

Owder wrote:
Cia ir yra beda, pvz as jei losiu tobulinu savo chara as ir siekiu butent to kad kazkam 20k kirst o kai pasiekiu tai paima ir nunerfina mano class (cia kaip pavizdys) naujokams nevieta cia siuo metu, pvp serveruose reik pradet lost po wipe , o wipe turi but daroma reguliariai kas tam tikra laiko tarpa nu pvz pirma wipe buvo po 3men nuo starto db jau daugiau be jos tempiam ir tai nera gerai, o tie supportu "patobulinimai" grynas apsurdas, norit kad supportai butu reikalingi ir naudojami ? isimkit npc buferi, aisku tada nelis nevieno randomo serve ir bus kaip wf su 10 on.

visiskai pritariu, ne viename serveryje man buvo (scryde ne isimtis) taip kad pradedu zaist uz chara, po kurio laiko dauguma pradeda skustis, pradeda kelt ta pacia klase net ir tie kurie nemoka uz ja zaist, bando kopint ir pns, galiausia aukos pradeda verkt i foruma ir stai - nunerfina sia klase ...
dazniausiai taip buna tiems kurie tikrai moka zaist ir zaidzia gerai uz savo klase. pastebeja kad ownini adminai imasi savo "balansavimo".
o del support kad butu naudojami manau reiktu isimti 3rd class bufus bei GM/GS, taciau yra ir kita medalio puse, padides ne suportu serveryje o boxu...
RecMe a.k.a. Pretendent also a.k.a. GlobalKiller

Post Reply
  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: Google [Bot] and 10 guests